Green Tea

Futsal Sebentar



23 Julai 2013 - Hai fellas.. hehe.. diam x diam dah ramadhan ke 14.. ade sorang kawan aku dtg dari melake.. so utk meraikan kwn yang dtg dari jauh tu.. berbuke puase laa ramai2 then malam tu gi bagi sokongan skitt classmate maen futsal.. hehe.. aku xde laa reti pun maen futsal.. sje test sepak2 bola.. dan bende yg paling rare sekali, set-set pmpn main futsal xpakai kasut kot.. ahaha..


sbnrnye.. aku xcadang pun nak maen futsal.. tgk ah aku pakai suar jeans pulakkan.. tp dieorg ajak.. so layan kan aje laa.. tapi takdela beria main betul-betul.. 


ape pun.. have fun.. release stress gak laa kan.. k lah.. sampai disini sahaja.. salam sahur 
(waktu sekarang - 5.09 am)..

3 comments:

Shakira Pathi said...

Main futsal lepas berbuka , purghh :D

Uncle Lee said...

Hello Dyan, nice pics. First time I see this game played this way.
Saya mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan saya di Malaysia dan di mana jua anda bearada.

Selamat sejahtera kepada anda sekeluarga.
Semadikan satu lagu dalam hati mu dan semoga sentiasa ceria.
Teman mu dari Canada.
Lee.

Balqis Faiha said...

nice blog.. follow me on http://burairabalqisfaiha.blogspot.com/