Green Tea

Hadiah Dari Mak Abah


18 Jun 2013 - Salam readers.. hari nie  ade sometimes yg hepi and sedih terjadi kat aku.. yang sedih sebab baju online yang aku order tak dapat2 lagi..dah seminggu.. rupenyer parcel aku tu tercampak kat kompleks siswi.. alamat aku bg kolej siswi.. so ade kekeliruan disitu.. dan yang hepi dan gumbira pulak aku dapat camera dari mak.. hehe.. Panasonic Lumix LS80.. actually aku penah bagitau kat mak yang aku nak camera.. tapi xde laa specific direct bagitau terus nk camera cam mane..aku sebenarnya nak DSLR camera yang beso gedabok tu.. tapi.. xpe laa.. dapat yang nie pun ok gak kan.. bersyukur sangat.. thanks mak abah.. ^_^
nie laa camera yang aku bebelkan tu.. xde laa grand pun.. tapi aku tetap nak excited..hehe

nie pandangan belakang.. aku baru je dapat tadi.. so aku xreti gune pun.. aku tekan tu tekan nie tapi xberape paham lagi.. tak pe laa nanti aku try godek-godek ape yg patut.. aku akan cube jadi expert tang camera nie je laa kan.. hehe.. tu je untuk hari nie.. 

# p/s - gambar atas sekali tu my love actor.. Izzue islam.. suke tengok die and die berlakon.. ngok ngek ngok ngek gitu.. btw,suare die pun superb gak.. hehe
                                                                    

2 comments:

Shakira Pathi said...

Seronoknye dapat digital camera :D

Pha Is said...

x semestinya kna ada dslr baru gmbar lawa.. kalau pkai kamera mcm ni pun dah ok.. optimise-kan penggunaan, bleh blajar skit2 teknik photography..

yg pnting, kenali kamera sendiri, dan maximisekan kelebihan. contohnya kelebihan kamera ni boleh buat long shutter speed. boleh main dgn gmbar long expose, dsb.

hehehe