Green Tea

Minggu Destini Siswa



24 November 2012 -  Alhamdulillah, minggu orientasi telah pun berjalan dgn lancar,.. first tugas aku jadi OC ni aku kenalah jaga kaunter pertanyaan.. sedeyy.. tak ramai pun nk tanya dekat aku.. lagipun second intake cume 300 lbh student je.. tak ramai pn.. kalau first intake, cirit laa, beribu yg daftar, so tak berape pnt sgt laa..


kasi tabik sikit..kami ni adalah team biro kecemasan.. tugas kami org ala-ala nurse, bagi ubat kat budak sakit samaada sakit betul-betul ataupun sakit mengada ngada.. agak letih jugak nk lyn kerenah adik baru ni.. sbb dia org degil..haiya


ce tengok background blkng.. 300 lbh pelajar lah tu.. kalau jual sorang Rm10, mau tak kaye aku.. tapi aku kan OC yang baik.. hehe..time ni hari last MDS..so nyanyi-nyanyi laa skitt lagu versi perpisahan kn.. bagi suasana sayu sikit


sblm post mortem, kami bergamba laa antara OC buat kenangan memandangkan hari last jadi pembimbing.. tujuan aku jadi OC ni cuma nak cari pengalaman mcm mana kita teamwork dlm organize sesuatu event. huhu

No comments: